Известие

Collapse
No announcement yet.

Работна температура 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
    Така си е, ако вън е 0 градуса съм засичал, че минавам около 5км, докато отдели стрелката от 50 градуса
    И моята е така колега преди време когато я обслужвах след покупката в екстриим, Бобо е ми я гледа нямаше проблем след време реших е така да сложа нов термостат разлика няма ! Колата има калорифер, който се пуска при спрян климатик на авто режим когато колата е на 32,5 градуса на климатроник (само за двузонов климатроник - Фейслифтовите) !

    Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
      И моята е така колега преди време когато я обслужвах след покупката в екстриим, Бобо е ми я гледа нямаше проблем след време реших е така да сложа нов термостат разлика няма ! Колата има калорифер, който се пуска при спрян климатик на авто режим когато колата е на 32,5 градуса на климатроник (само за двузонов климатроник - Фейслифтовите) !
      Това не съм го знаел...значи на "HI" ми пуска печка? Ей сега отивам да го пробвам
      Alfa 159 2,4 JTDm Q4
      ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
      ex Alfa 156 1,9 JTD
      ex Alfa 75 1,8

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
        Това не съм го знаел...значи на "HI" ми пуска печка? Ей сега отивам да го пробвам
        Ами поне така пише и аз не знаех и незнам въобразявам ли си, но ми се струва, че духа топло !

        Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

        Comment


        • #34
          Как да разберем дали колите ни имат печки??
          Последно да стои на МОНО градусите на ХИ,
          или на АУТО на 32,5 градуса.
          sigpic
          Alfa Romeo GT JTD 16v `04
          Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
          Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

          Comment


          • #35
            Незнам как е при алфата,но при Витото ми когато пусна зимата духалката,тръгват нагревателите в конзолата.
            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Burkan Покажи съобщение
              Как да разберем дали колите ни имат печки??
              Последно да стои на МОНО градусите на ХИ,
              или на АУТО на 32,5 градуса.
              Като видиш захранването и датчика.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #37
                Допълнителното подгряване на купето (калорифера) работи винаги при околна температура под 20 градуса и работещ двигател и е доста ефикасно. Прочете си ръководството на колата стр. 135.
                sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
                156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от danko84 Покажи съобщение
                  Допълнителното подгряване на купето (калорифера) работи винаги при околна температура под 20 градуса и работещ двигател и е доста ефикасно. Прочете си ръководството на колата стр. 135.
                  Колега на италиански м ие ръководството, а моите възможности се ограничават до англ. !

                  Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от d1lian Покажи съобщение
                    Ако става въпрос за JTD е напълно нормално Даже се чудя как е загряла
                    Да колега, 1.9 жтд 105 кончета

                    Comment


                    • #40
                      Моето 147 JTD 115-ска си държи 90 градуса по таблото. От всеки с който съм разговарял знам, че за всеки един двигател, било бензинов или дизелов това е оптималната температура на работа. Относно загряването лятото в жегите за най-много 2км ги достига, сега като захладня, около 10 градуса, 90-те градуса ги достига за 3-4км. Достигне ли ги веднъж няма никакво вариране на стрелката, или поне не забелязвам. Когато стане по-студено ще видим, първа зима я имам.

                      Стана ми интересно обаче за какви калорифери и печки говорите? Колата е 2003 година и има климатроник(двузонов), обаче сутрин като я запаля как ли не си играх, е не ще да ме стопли на мига. Имам един бутон за реутаните само, че в жълто който като натисна минава в режим ХАЙ. Пушат огледала и всичко ама ми се струва не духа така топло както когато позагрее.

                      Сега да обясня, това ми е първата кола с климатроник, или поне аз мисля, че е със щом има нагласяне на градуси от страната на пасажера и водача. До колкото знам зимата нагласяш 30 градуса и почва да те топли, лятото е ясно.
                      Лятото колата правеше много студено, преходите по 100-200км на 23-25 градуса на 3 черти сила на духане. Дали е възможно фреон да няма достатъчно и това да има връзка само с топлото. Просветлете ме малко с тоя климатроник, че никак не съм на ясно нещо.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от mishaka___ Покажи съобщение
                        Моето 147 JTD 115-ска си държи 90 градуса по таблото. От всеки с който съм разговарял знам, че за всеки един двигател, било бензинов или дизелов това е оптималната температура на работа. Относно загряването лятото в жегите за най-много 2км ги достига, сега като захладня, около 10 градуса, 90-те градуса ги достига за 3-4км. Достигне ли ги веднъж няма никакво вариране на стрелката, или поне не забелязвам. Когато стане по-студено ще видим, първа зима я имам.

                        Стана ми интересно обаче за какви калорифери и печки говорите? Колата е 2003 година и има климатроник(двузонов), обаче сутрин като я запаля как ли не си играх, е не ще да ме стопли на мига. Имам един бутон за реутаните само, че в жълто който като натисна минава в режим ХАЙ. Пушат огледала и всичко ама ми се струва не духа така топло както когато позагрее.

                        Сега да обясня, това ми е първата кола с климатроник, или поне аз мисля, че е със щом има нагласяне на градуси от страната на пасажера и водача. До колкото знам зимата нагласяш 30 градуса и почва да те топли, лятото е ясно.
                        Лятото колата правеше много студено, преходите по 100-200км на 23-25 градуса на 3 черти сила на духане. Дали е възможно фреон да няма достатъчно и това да има връзка само с топлото. Просветлете ме малко с тоя климатроник, че никак не съм на ясно нещо.
                        Не всички коли имат допълнителен подгрев, а той може пък да е няколко вида. Има няколко теми за подгревите.
                        Фреонът няма отношение към топленето.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                          Колега на италиански м ие ръководството, а моите възможности се ограничават до англ. !
                          Ето го на английски за фейслифта:
                          Attached Files
                          sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
                          156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

                          Comment


                          • #43
                            ADDITIONAL HEATER
                            (JTD engines) (for versions/
                            markets where applicable)
                            The car is equipped with an additional
                            heater (not programmable) which supports
                            the engine during cold or winter weather
                            to quickly reach a comfortable temperature
                            inside the passenger compartment.
                            The heater operates with the engine running
                            when the outside temperature is below
                            20°C and the engine has not yet reached
                            normal operating temperature.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                            Comment

                            Working...
                            X