Първоначално публикувано от pesho_kj
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Работна температура 1.9JTD
Collapse
X
-
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
-
Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщениеИ моята е така колега преди време когато я обслужвах след покупката в екстриим, Бобо е ми я гледа нямаше проблем след време реших е така да сложа нов термостат разлика няма ! Колата има калорифер, който се пуска при спрян климатик на авто режим когато колата е на 32,5 градуса на климатроник (само за двузонов климатроник - Фейслифтовите) !Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
Comment
-
Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщениеТова не съм го знаел...значи на "HI" ми пуска печка? Ей сега отивам да го пробвам
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
Comment
-
Първоначално публикувано от Burkan Покажи съобщениеКак да разберем дали колите ни имат печки??
Последно да стои на МОНО градусите на ХИ,
или на АУТО на 32,5 градуса.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Допълнителното подгряване на купето (калорифера) работи винаги при околна температура под 20 градуса и работещ двигател и е доста ефикасно. Прочете си ръководството на колата стр. 135.sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp
Comment
-
Първоначално публикувано от danko84 Покажи съобщениеДопълнителното подгряване на купето (калорифера) работи винаги при околна температура под 20 градуса и работещ двигател и е доста ефикасно. Прочете си ръководството на колата стр. 135.
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
Comment
-
Първоначално публикувано от d1lian Покажи съобщениеАко става въпрос за JTD е напълно нормалноДаже се чудя как е загряла
Comment
-
Моето 147 JTD 115-ска си държи 90 градуса по таблото. От всеки с който съм разговарял знам, че за всеки един двигател, било бензинов или дизелов това е оптималната температура на работа. Относно загряването лятото в жегите за най-много 2км ги достига, сега като захладня, около 10 градуса, 90-те градуса ги достига за 3-4км. Достигне ли ги веднъж няма никакво вариране на стрелката, или поне не забелязвам. Когато стане по-студено ще видим, първа зима я имам.
Стана ми интересно обаче за какви калорифери и печки говорите? Колата е 2003 година и има климатроник(двузонов), обаче сутрин като я запаля как ли не си играх, е не ще да ме стопли на мига. Имам един бутон за реутаните само, че в жълто който като натисна минава в режим ХАЙ. Пушат огледала и всичко ама ми се струва не духа така топло както когато позагрее.
Сега да обясня, това ми е първата кола с климатроник, или поне аз мисля, че е със щом има нагласяне на градуси от страната на пасажера и водача. До колкото знам зимата нагласяш 30 градуса и почва да те топли, лятото е ясно.
Лятото колата правеше много студено, преходите по 100-200км на 23-25 градуса на 3 черти сила на духане. Дали е възможно фреон да няма достатъчно и това да има връзка само с топлото. Просветлете ме малко с тоя климатроник, че никак не съм на ясно нещо.
Comment
-
Първоначално публикувано от mishaka___ Покажи съобщениеМоето 147 JTD 115-ска си държи 90 градуса по таблото. От всеки с който съм разговарял знам, че за всеки един двигател, било бензинов или дизелов това е оптималната температура на работа. Относно загряването лятото в жегите за най-много 2км ги достига, сега като захладня, около 10 градуса, 90-те градуса ги достига за 3-4км. Достигне ли ги веднъж няма никакво вариране на стрелката, или поне не забелязвам. Когато стане по-студено ще видим, първа зима я имам.
Стана ми интересно обаче за какви калорифери и печки говорите? Колата е 2003 година и има климатроник(двузонов), обаче сутрин като я запаля как ли не си играх, е не ще да ме стопли на мига. Имам един бутон за реутаните само, че в жълто който като натисна минава в режим ХАЙ. Пушат огледала и всичко ама ми се струва не духа така топло както когато позагрее.
Сега да обясня, това ми е първата кола с климатроник, или поне аз мисля, че е със щом има нагласяне на градуси от страната на пасажера и водача. До колкото знам зимата нагласяш 30 градуса и почва да те топли, лятото е ясно.
Лятото колата правеше много студено, преходите по 100-200км на 23-25 градуса на 3 черти сила на духане. Дали е възможно фреон да няма достатъчно и това да има връзка само с топлото. Просветлете ме малко с тоя климатроник, че никак не съм на ясно нещо.
Фреонът няма отношение към топленето.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщениеКолега на италиански м ие ръководството, а моите възможности се ограничават до англ. !Attached FilessigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp
Comment
-
ADDITIONAL HEATER
(JTD engines) (for versions/
markets where applicable)
The car is equipped with an additional
heater (not programmable) which supports
the engine during cold or winter weather
to quickly reach a comfortable temperature
inside the passenger compartment.
The heater operates with the engine running
when the outside temperature is below
20°C and the engine has not yet reached
normal operating temperature.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v
Comment
Comment